FAQ

FAQ

 

Tjek ind og tjek ud:

Værelset er tilgængeligt fra kl. 16.00 på ankomstdagen indtil kl. 10.00 på afrejsedagen.
Det er muligt, at ankomme tidligere, men på grund af bookingsituationen kan vi ikke på forhånd garantere, at værelset er klar før tid. Uanset modtager vi gerne din bagage på forhånd.

Ønskes der senere tjek ud så er du meget velkommen til at kontakte receptionisten for at høre om det er muligt.  

 

Hvornår er receptionen åben?

Mandag til torsdag  07.00 - 19.00

Fredag og lørdag     07.00 - 18.00

Søn- og helligdage  08.00 - 12.00 

Er receptionen lukket og har du brug for hjælp,  vil du altid kunne komme i kontakt med os på telefon

+(45) 76 27 85 00

 

Er morgenmad inkluderet i værelsesprisen?

Vores morgenbuffet er inkluderet i værelsesprisen.

 

Er min booking garanteret når jeg booker direkte fra jeres website?

Nej, først når du modtager en reservationsbekræftelse fra os på din booking.  

 

Kan jeg bestille et hotelværelse til samme nat?

Du kan kun bestille værelse til samme nat, hvis du har fået det skriftlig bekræftet af TeaterHotellet.

Altså, du kan f.eks ikke komme kl. 04 og bestille et værelse for resten af natten.

 

Skal jeg bruge en bookingside eller skal jeg booke direkte hos jer?

Vi foretrækker, at du booker direkte hos os, så gør du processen nemmere med en direkte kontakt til hotellet, som samtidigt gør det nemmere for dig som gæst.

 

Behøver jeg kreditkort til reservation / betaling?

Normalt behøver vi ikke noget kreditkort på forhånd. Du kan betale for hele dit ophold på ankomstdagen med kreditkort eller kontant.

 

Er dyr tilladt på hotellet?

Vi tillader ikke dyr på hotellet, idet mange gæster har allergi overfor dyr.

 

Er der parkeringsplader til rådighed og hvad koster det at parkere?

Gratis parkering er tilgængelig direkte ved hotellet og i et begrænset omfang. Bemærk, at vi ikke foretager parkeringsreservationer.

 

Jeg har en elbil, er det muligt at oplade bilen?

Vi arbejder på at få monteret en ladestander til el. Ring og hør nærmere. 

 

Hvad er betingelserne for afbestilling?

Du finder afbestillingsbetingelserne, som er en del af det tilbud eller den reservationsbekræftelse du har modtaget. Hvis du har foretaget en reservation gennem en bookingside eller anden tredjepartsudbyder, må vi informere om, at enhver aflysning eller ændring af din reservation skal ske gennem dette bookingfirma.

 

Er det tilladt at ryge på hotelværelserne?

Vores hotel er et ikke-ryger hotel. Det er således ikke tilladt at ryge på værelserne eller i lejlighederne. Det er dog tilladt at ryge på terrassen. 

 

Har hotellet elevator?

Vores hotel har to elevatorer. En fra parkeringsgården og en fra første etage til de øverste etager. Fra gågaden findes der ikke elevatorer. 

 

Hvor brede er sengene?

Vores senge på dobbeltværelserne er 160 cm brede og på enkeltværelserne 120 - 140 cm bredde. Hvis du ønsker en bredere seng, bedes du informere os inden ankomst, så vil vi ser om vi kan indfri dit ønske.

 

Er det muligt at få en eksta seng på værelset?

På nogle af værelserne er det muligt at forberede en ekstra seng.

Det koster et ekstra gebyr per opredning per nat, barn under 10 år kr. 300 og 11 år og opefter normal voksenpris på kr. 600.  Vi beder her om en reservation på forhånd.

 

Er værelserne handicapvenlige?

Bygningen er fra 1913 og ikke udpræget handicapvenligt og vi har ikke værelser, som er specialudstyrede til handicappede. Hvis du har særlige behov, bedes du kontakte vores reception direkte og hør om dine muligheder.

 

Jeg er interesseret i at foretage at en større booking. hvem skal jeg tage fat i?

Du kan kontakte vores reception direkte på telefon 76278500 eller mail

 

Jeg er allergisk overfor visse fødevarer. Er det et problem?

Hvis du er allergiker eller hvis der er noget du ikke kan spise vil vi selvfølgelig kunne imødekomme dine behov. Vi beder dog om at blive informeret på forhånd, så køkkenet har tid til at forberede.

 

Min nøglechip til hotellet er bortkommet. Hvad gør jeg?

Du skal kontakt receptionen hurtigst muligt. Nøglechippen er unik og hvis du ikke finder den igen, er vi desværre nød til at opkræve kr. 700. 

 

Jeg har glemt noget på hotellet. Hvad gør jeg?

Hotellet forsøger altid at kontakte dig, hvis vi finder nogle glemte ting på dit værelse. Glemte sager eftersendes mod betaling af foresendelsesomkostninger. Glemte sager gemmes dog kun en månded efter afrejse hvis vi ikke får kontakt til dig. 

 

Jeg fik ikke svar på mit spørgsmål her. Hvad gør jeg nu?

Hvis dit spørgsmål ikke er blevet besvaret her, er du meget velkommen til at kontakte os på:

Telefon 76278500 eller mail

 

 

Følg TeaterHotellet

Top
Thrane.nu