Det Praktiske

Ind- og udtjek:
Værelserne er tilgængelige fra kl. 15.00 på ankomstdagen og indtil kl. 10.00 på afrejsedagen. Det er muligt at ankomme tidligere, men vi kan ikke garantere, at værelset vil være klar før tiden på grund af den aktuelle bookingsituation. Vi tager dog gerne imod din bagage i forvejen.

For tidlig eller sen tjek ind, er du velkommen til at kontakte receptionen for at undersøge mulighederne.

Receptionens åbningstider:
Mandag til torsdag: 07.00 – 19.00
Fredag og lørdag: 07.00 – 18.00
Søn- og helligdage: 08.00 – 12.00

Hvis receptionen er lukket og du har brug for hjælp, kan du altid kontakte os på telefonnummeret:
+(45) 76 27 85 00

Er morgenmad inkluderet i prisen?
Ja, vores morgenbuffet er altid inkluderet i værelsesprisen.

Er min reservation bekræftet, når jeg booker direkte på jeres hjemmeside?
Ja din booking er garanteret, når du har modtaget en reservations bekræftelse fra os.

Kan jeg reservere et værelse til samme aften?
Naturligvis, Du kan altid ringe til os på 76278500, så finder vi en løsning.

Skal jeg booke gennem en bookingportal, eller kan jeg booke direkte hos jer?
Vi foretrækker, at du booker direkte hos os for en nemmere proces og direkte kontakt med hotellet, hvilket også gør det nemmere for dig som gæst.

Skal jeg bruge et kreditkort til at reservere/betale?
Normalt kræver vi ikke et kreditkort på forhånd. Du kan betale for dit ophold ved ankomst med kreditkort eller kontant.

Er kæledyr tilladt på hotellet?
Nej, vi tillader ikke kæledyr på hotellet, da mange gæster er allergiske over for dyr.

Er der parkeringspladser tilgængelige, og hvad koster det at parkere?
Der er gratis parkering tilgængelig ved hotellet på først-til-mølle-basis. Vi reserverer ikke parkeringspladser.

Jeg har en elbil, kan jeg oplade den på hotellet?
Vi er i gang med at undersøge mulighederne for at installere en lade stander, indtil da er der masser i nærheden af hotellet.

Hvad er betingelserne for afbestilling?
Du finder afbestillingsbetingelserne, som er en del af det tilbud eller den reservations bekræftelse du har modtaget. Hvis du har foretaget en reservation gennem en bookingside eller anden tredje parts udbyder, må vi informere om, at enhver aflysning eller ændring af din reservation skal ske gennem dette bookingfirma.

Er det tilladt at ryge på hotelværelserne?
Vores hotel er et ikke-ryger hotel. Det er således ikke tilladt at ryge på værelserne eller i lejlighederne. Det er dog tilladt at ryge på terrassen.

Har hotellet elevator?
Vores hotel har to elevatorer. En fra parkeringsgården og en fra første etage til de øverste etager. Fra gågaden findes der ikke elevatorer.

Hvor brede er sengene?
Vores senge på dobbeltværelserne er 160 cm brede og på enkeltværelserne 120 – 140 cm bredde. Hvis du ønsker en bredere seng, bedes du informere os inden ankomst, så vil vi ser om vi kan indfri dit ønske.

Er det muligt at få en ekstra seng på værelset?

På nogle af værelserne er det muligt at forberede en ekstra seng.

Det koster et ekstra gebyr per opredning per nat,  kr. 495.  Vi beder her om en reservation på forhånd.

Er værelserne handicapvenlige?
Bygningen er fra 1913 og ikke udpræget handicapvenligt og vi har ikke værelser, som er specialudstyrede til handicappede. Hvis du har særlige behov, bedes du kontakte vores reception direkte og hør om dine muligheder.

Jeg er interesseret i at foretage at en større booking. hvem skal jeg tage fat i?
Du kan kontakte vores reception direkte på telefon 76 27 85 00 eller mail info@teaterhotellet.dk

Jeg er allergisk overfor visse fødevarer. Er det et problem?
Hvis du er allergiker eller hvis der er noget du ikke kan spise vil vi selvfølgelig kunne imødekomme dine behov. Vi beder dog om at blive informeret på forhånd, så køkkenet har tid til at forberede.

Min nøglechip til hotellet er bortkommet. Hvad gør jeg?
Du skal kontakt receptionen hurtigst muligt. Nøglechippen er unik og hvis du ikke finder den igen, er vi desværre nød til at opkræve kr. 950.

Jeg har glemt noget på hotellet. Hvad gør jeg?
Hotellet forsøger altid at kontakte dig, hvis vi finder nogle glemte ting på dit værelse. Glemte sager eftersendes mod betaling af forsendelsesomkostninger. Glemte sager gemmes dog en måned efter afrejse hvis vi ikke får kontakt til dig.

Jeg fik ikke svar på mit spørgsmål her. Hvad gør jeg nu?
Hvis dit spørgsmål ikke er blevet besvaret her, er du meget velkommen til at kontakte os på:

Telefon 76 27 85 00 eller mail info@teaterhotellet.dk